Pages

miércoles, 22 de febrero de 2012

La otra Mirada Desde Alemania


HOMENAGE DE RADIO RAICES SEDEREC DE MEXICO A TI CORN, ARTISTA ALEMANA-HAITIANA QUIEN CANTA EL AMOR DE UN SUEÑO, UN SUEÑO DE PAZ, UN SUEÑO DE AMOR

YON OMAJ POU Ti Corn / HOMMAGE ET HONNEUR À TI CORN

Se yon vwa, se yon lejand, se rèv anita, se simbi….se souvni, se listwa yon jenn fi cheve long ak yon gita kap chante colibrí….Anpil jenerasyon pase ki ale, lannwit ki tombe, jou ki pa leve douvan je yon pèp ki kite emosyon li ak santiman l mouri….

Jodi a nou pa tande l ankò paske nou chwazi chante mizè nou, nou pèdi bèl mo ki te ekri lan flè choublak, pou ranplase yo pa pawòl politik lan bouch Sanba yo…

Se poutèt sa, vwa sila a pèdi sou zond radyo nou yo, yon zetwal ki file ki pa tounen lan syèl televizyon nou yo ankò paske yo fin fouvri ak nwaj lapenn.

Men yon vwa ki Pa janm sispann chante lan kè yon jenerasyon, paske ayè li te chante, jodi a lap chante ankò, note li yo rive jwenn nou tankou yon gwo van lan tan kap vini yo ki pou di nou ke gen lanmou.

Se vwa Ti Corn, se imaj collibri…se sant yo epok ki pap janm pase sou po nou, se yon jèn fi cheve long ak yon gita kap chante collibri, se Ti corn.

22 fevrier 2012-02-21

Hommage special et bien merité a Ti Corn

Sanba Okan

Radio Raices Mexico



Además de interpretar canciones populares tradicionales de Haití y sus baladas en Creole y en Inglés, tuvo el placer de trabajar con famosos músicos y compositores de la isla. En todas sus actuaciones se combinan con elegancia temas melódicos, textos hermosísimos, ritmos intrincados, un hábil acompañamiento de guitarra y su cálido timbre de voz. Como fiel representante y amante de la música haitiana, TiCorn expresa en sus canciones la alegría, la risa y el dolor del alma profundamente poética de una nación que nunca abandona la esperanza.

http://www.ticorn.com/



0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Contacto

Ayudas sociales

Dirigidas a la difusión y el fomento de la comunicación de los pueblos y comunidades de la Ciudad de México